donderdag 21 april 2011

DREAMING IS BELIEVING

Tumblr_ljqudxfben1qh90jyo1_500_large

Tumblr_lj8bcoslhh1qc6czfo1_500_large


23_large

Displaypicture_large

Tumblr_ljsnw2gy4c1qeox75o1_500_large

Book_of_art_4_large

Vandaag was het de laatste dag school voor deze week! jeejj,
Morgen zijn we lekker vrij omdat het dan goede vrijdag is en Maandag zijn we ook vrij wegens Pasen!
Morgen ochtend ga ik even lekker joggen,en dan om 13.00 uur afspreken met een vriendin ;D

ik post alleen even een Inspiratie postje,maar binnenkort (ik denk maandag) dan ga ik waarschijnlijk een Shopping Car plaatsen ! ik moet alleen nog de foto's maken .

Fijne paasdagen ! xoxo

4 opmerkingen:

  1. wauuw mooi inspiratie foto's!
    jij ook fijne paasdagen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog veel plezier dit weekend, en die foto's zijn echt super mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gave foto's, erg 'inspirerend'..
    jij ook een fijn pasen!

    xx
    http://natural-imagination.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie ! ♥