zondag 24 april 2011

Nieuwe blognaam + header

edit: Jeej,de nieuwe header staat erop ! ;D


Hooi allemaal !
ik zat te denken om een nieuwe blognaam te doen want ik vind 'DebbieDesign'  niet meer zo heel erg leuk...
ook wil ik wat meer Outfit en inspiratie posten ;)


De header heb ik al af,die ga ik strakjes opzetten.
En mij nieuwe blognaam gaat worden: ........


Fashion Closet !
wat vinden jullie van deze naam ? 
ik was de hele tijd bezig met een leuke naam te verzinnen,en ik wou sowieso wel iets met 'Fashion' erin,en toen bedacht ik opeens Fashion Closet ;)



Let op! de URL is dan ook verandert en dit is hem: www.fashionclosett.blogspot.com en dus niet meer www.debbiedesignn.blogspot.com 
dus als je niet op de blog kan,dan komt het waarschijnlijk door de url verandering ;)



ik hoop dat jullie dat een leuke naam vinden!


xoxo 

2 opmerkingen:

  1. wauuw echt een hele leuke naam! En de nieuwe layout is ook super. en wat toevallig! ^^ Ik heb sinds vrijdag ook een nieuwe urlnaam en nieuwe lay-out!
    & mooi dat ik dat weet, dan kan ik hier op blijven reageren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie ! ♥