zondag 24 april 2011

Tips & Tricks: Be Summer Proof !

Tumblr_ljov5htm151qepjgro1_500_large

Ja mensen... de zomer is er al bijna,en daar voor moeten we helemaal 'Summer Proof' zijn !
hier een paar tips voor de Zomer:

High heels are hot!
In de zomer is het natuurlijk lekker om op slippers te lopen,maar dit jaar zijn de Sleehakken helemaal in!
Ze zijn leuk en niet zo heel hoog,en dat vinden de meeste meiden wel fijn, denk ik ? ;)

Brown shimmer everywhere !
Gebruik voor op je gezicht,lichaam een mooie bruine high lither ! het is een perfecte kleur voor de Zomer,je krijgt een mooie bruine gloed met wat shimmers erin. Ik raad deze high lither/blush aan van Essence, Sun club all over shimmer for eyes,face & body.

Glossy lips & Tropical eye colors 
Ga voor een mooie opvallende lipgloss! een mooie roze lipgloss is perfect ! 
als je niet van opvallende lipgloss houd,dan zijn opvallende ogen wel leuk! 
kies voor mooie zomerse kleuren,maak daar een leuke look van en doe daarna een 'winked eyeliner' om hem helemaal Summer Proof te maken! ;)

Stay waterproof & Fresh
In de zomer kan je erg gaan zweten,en krijg je snel een vettig gezicht.Gebruik daarom een Waterproof mascara en Eyeliner,zo blijft het goed zitten en gaat het niet uitlopen.
Neem in je tas een frisse deo mee om toch nog lekker fris en fruitig te ruiken ;)

Ben jij al helemaal Summer Proof ?
xoxo

5 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb je! en je bent pas 13, wow respect:)
    handige tips, alleen kunne hakken voor mij niet hoog genoeg! Gelukkig heb ik ook een paar (comfortabele) sleehakken in mijn kast staan haha!
    Voor de rest ben ik denk ik wel zomerproof, alhoewel, misschien toch nog een felle lippenstift aangeschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. handige tips! Je hebt echt een leuke blog. Maar ik zag dat je er 2 had. Is dit dan de goede om te reageren? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke tips! Vooral dat shimmer ga ik proberen.

    Je hebt trouwens een hele leuke blog, ik ga je volgen!

    xoxo

    http://passionforfashionxamb.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel! En leuke foto ook trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie ! ♥